2 Şubat 2013 Cumartesi

Taze Bitenler #2

Sayın okurlarım, merhaba 

Taze bitenlerin ikinci sayısı ile karşınızdayım bugün. Bakalım çöpe neler gidiyor: 

Önce topluca hatıra resmi. 
Şimdi gelelim ürünlere: 

1. Scott Barnes, Cream foundation, Alabaster rengi, normalde fondöten kullanan biri değilim ama bu krem fondöten olayını sevdim, yüzüme lactic asid peeling yaptıktan sonraki günler spf'li ürünlerle birlikte kullandım. Sürülmesi çok güzel, ama yağlı gölgelerde kalıcılığı çok daha güzel olabilirdi.
2. Lumene Matte Harmony Mineral Powder-Puuteri With Protecting Arctic Amethyst, 2 numara Honey Beige. Finlandiyalı bir markanın talc-free ürünüdür. Kapatıcılığı süper değil ama vaat ettiği gibi parlayan bölgeleri matlaştırıyor. İçerik görselini de paylaşıyorum: 


3. Gelelim enteresan olaya, kozmetikleri karıştırırken Guerlain'in dörtlü farını buldum, açıkçası ne zaman aldığımı hatırlamıyorum, büyük ihtimal hediye geldi. Yalnız, far paletinin numarası yok, internette de bulamayınca "çakma" diye atıyorum, hatıra olarak ardından swatch'ları kalıyor:
4. Estee Lauder alışverişinde hediye edilenlerden Pleasures Delight numunesi, tatlı bir kokudur, biraz ağır olduğundan olgun bayanlara daha çok yakışacağını düşünüyorum. 
5. Beyu Fruity Lip Balm 4, Cherry, spf 8, 4 gr, açıldıktan sonra 12 ay geçerlidir, alalı bir yılı geçiyor.
6. Golden Rose Lipcare, Vitamin power lip protector, 4.6 gr, açıldıktan sonra 12 ay geçerlidir. 
7. Estee Lauder Sumptuous Bold Volume Lifting Mascara, 6ml, 01 numara siyah; açıldıktan sonra 6 ay geçerli olan ve dediğini aynen yapan bir maskaradır, kendi kendini yok etmeye programlanmış sanki, kurudu. İsterseniz fırçasını göstereyim: 
8. Maybelline, The Falsies volume express mascara, 9 ml. Çok güzel bir maskara, tekrar alacağım. 
9. Stila perfecting foundation stick, 6 gr., a tonu, kalem şeklindeki fondöten, meraklısına. 
10. Lumene lip gloss, sınırlı üretim 3 nolu Melon pop - meloninamu rengi, çok severek kullanmıştım, dudaklarımı kurutmuyordu, ama artık kokusu değişmeye başladı, vedalaşma zamanı. 
11. Dalan d'Olive yoğun bakım kremi, 20 ml, çantamdakilerden biri. 

12. Mendiva ıslak havlu, a 101'de satılmaktadır, 101 adet içermektedir, makyaj yaparken kullanmak üzere alınmıştı. 
13. Cottomia makyaj temizleme pedi, sanırım kipa'dan 1 liraya alınmıştı, Almanya üretimiymiş, aklımda amerika'da kullandıklarım gelince ağlayasım geliyor, pamuk cennetindeyiz ama doğru dürüst ürün yok, çok duyduğum benri'yi deneyeceğim. 
14. ALC Naturel Doğaldan - Üzüm çekirdeği yağı, 20 ml.  
15. ALC Naturel Doğaldan - Tatlı badem yağı, 50 ml. 
16 ve 17. Son ikisini ambalajından tanıyabilecek misiniz acaba :) 
Sanırım yazmaya gerek kalmadı, çünkü çok tanınan iki markanın temizleme sütü ve göz makyaj temizleyicisidir. 

Çöpe gidenler bunlar. 
Hani ne derler, hayatındaki eskileri ve gereksizleri atın ki yenileri ve güzelleri gelebilsin. 
:)