23 Şubat 2013 Cumartesi

Ürün Yorumu #15: Estee Lauder Hydrationist

Merhabalar, 

Yine bir EL yazısı ile karşınızdayım. 

Bu post, EL Hydrationist Maximum Moisture Lotion, 50 ml konu edecektir. 


Ürün normal ve karma ciltler için sabah ve akşam uygulanmaktadır. 

Ürünün Türkçe açıklaması aşağıdaki gibidir:


Ürün, pompalı ambalajda gelmektedir. 


Çok yağlı yapıda değildir, orta hafif losyon yapısındadır. 


Kokusu çok ağır değil, EL ürünlerine has hafif kokuya sahiptir. 

Cilt tarafından hızlı emiliyor. 


Ürünü sadece akşamları serumdan sonra uyguluyorum; çünkü gündüzleri sevgili t-bölgemde biraz yağlama ve parlama yapmakta. 
Ayrıca güneş koruma faktörüne sahip olmadığı için üstüne bir ürün daha sürmektense sabahları spf 15 olan EL Day Wear sürmeyi tercih ediyorum. 

Bu ürünü yaz ayları için hafif bir nemlendirici ararken almıştım. 

Bir daha alır mıyım? Hayır. 

Niye derseniz, birkaç sebebi var. 

1. Hydrationist serisi eski Hydra Complete yerine geliştirilmiş olup nemlendirme konusunda asla eski seri kadar etkili olamamıştır bence. 


İşte favorim eski Hydra Complete. Ne diye üretimini durdurdular anlayamadım ama hala saklıyorum kendisini. 

2. Güneş koruma faktörünün olmaması, Türkiye'de kış yaz spf lazım bence, hele cildiniz güneş lekelerine meyilliyse.

3. Spf'siz olması gece kullanım için idealdir, ama gece kremini kullanmak daha mantıklıdır bence.

4. Karma ciltler için geliştirilmiş tek ürün yerine (ki daha önce hep öyle ürünler kullanırdım) bu sefer kuru yanaklarıma kuru ciltler için olanını, t-bölgesi için yağlı ciltler için olan kremi kullanmayı denemek istedim.

5. EL ürünlerinin fiyatı da biraz tuzlu, bu da bir sebeptir. 

Peki, Siz karma cilde ayrı ayrı krem çeşitlerini uygulama konusunda ne düşünüyorsunuz? 

sevgilerle
naz