28 Şubat 2013 Perşembe

Ürün Yorumu #17: Sebamed Göz Çevresi Kremi

Merhaba herkese, 

Sevdiğim sayı 17 altında sevdiğim bir göz kremi yazısı sunmak istedim. 

Tam adı Sebamed Anti-Ageing Q10 Lifting Eye Cream, 15 ml. 


Arka tarafı:


İçerik bilgisi: 


Gelelim ürüne: 


Sebamed kalitesiyle Almanya'da üretilmiş. 


Ürün ambalajı şu şekildedir. 

Ürünü kış aylarında kullanmak üzere almıştım, göz çevresini çok güzel nemlendiriyor. 
Ürüne dair olumsuz yorumlar da okumuştum, birine göre çok yağlı gelmiş, ama bence cildiniz kuru ve nemsiz ise kullanmaya değer. 
Kırışıklıkları azaltma konusunda bariz bir etki gözlemlemedim ama nemsizlikten ortaya çıkan küçük kırışıklıkları azaltıyor. 
Hoş hafif bir kokusu vardır. 


Kıvamı hafiftir, cilde rahat uygulanıyor. 
Makyaj altına da kullandım, yalnız cildiniz kuru değilse biraz yağlama yapabilir. 


Genel olarak ben memnun kaldım.
Fiyatı da 20-25 tl arasındadır. 
Uygun fiyata göz çevresi nemlendirici arıyorsanız alın derim. 

sevgilerle,
naz