5 Eylül 2013 Perşembe

#5: Alışverişe Devammm :)))

merhabalar herkese, 

Almaty'da havalar soğumaya başladı, sanırım yakında yağmurlar başlayacak 

alışverişe doyamadım açıkçası, bugün de biraz resim paylaşmak istiyorum

güzel ürünlerden alıp stokluyorum, Türkiye'mde bol bol kullanırım diye :) 

bakalım neler aldım 

ilk grup: Saç bakım ürünleri


Eczane serisinden dökülmeye karşı saç bakım yağı 
Saç dökülmelerine karşı saç toniği
En sevdiğim şampuanlardan Çistaya Liniya şampuanı (volume serisi) 
yine Çistaya Liniya'dan saç bakım yağı (denemek için aldım, kokusu muhteşemmm) 

2. yine Himalaya serisinden aldıklarım


telefondan yazdığım için resmi bir türlü çeviremedim, kusura bakmayım, sonra düzeltirim :) 

sırasıyla, 
ısıtan masaj yağı, 
soyulabilen yüz maskesi (kokusu çok güzel, demek ki tutkal gibi kokmayanları da vardır bu tür maskelerin :) 
leke açıcı yüz kremi 
proteinli besleyici şampuan, 
kenardakiler ise diş macunu ve dudak balmı (ki muhteşem bir şeymiş, son kalmış ben kaptım, daha da gelmedi dükkana, bekliyorum :) 

3. ağız bakımı grubunda Splat markasını aldım, çok merak ettim acayip övdüler, marka hiç reklam yapmazmış, her üründe başkanın özel mektubu var falan, sevdim açıkçası


ve ayrica bunlardan bahsetmek isterim, kimisi cok seviyor kimine hic iyi gelmiyor


Çistaya Liniya, Rusya'nin bir numarali markasidir

Bu markanın diğer ürünlerini denemek isterim, alırım inşallah yakında. 

Markanın kayısı çekirdekli skrabı yok satıyor, geldiği gibi tükeniyor, bunları buldukça stokluyorum. 

son olarak da, Kazak usulü çay içmenin resimlerini paylaşmak istiyorum

Kazaklar donatılmış masaya "dastarhan" derler ve sadece çay içmeye bile böyle donatırlar 


yemeğe de et yerler ve eti de böyle yerler :) 


merak ettiğiniz konular varsa sorun canlarım 

kendinize çok iyi bakın, 
görüşmek üzere 
naz